Tuesday, August 19, 2008

curhattt

Saya sangat sedih hari ni
Mujur saya dah call kakak saya utk curhat.
lega ckit..

ade ke patut kak huda ketawakan saya?
hins2...saaabaaa jelahhhh...

target hari ni : buat lukisan anatomi, buat farmako, baca histo exam esok
tips hari ni : tak mo pk perkara yg saya tak buat. sy akan gunakan otak saya hanya utk berfikir perkara2 yg akan saya buat!

oh, sy otw nak beli tiket balik raye.mungkin hari isnin, 29 sept 08. air asia jogja-kl. herm,moge2 ni adalah pilihan yg paling tepat, insyaAllah..

akhir kate pade diri sendiri;
chill out n cheer up toy..!

5 comments:

Anonymous said...

dear, dlm setiap kesusahan pasti ada kesenangan - danesz

Anonymous said...

dear, dlm setiap kesusahan pasti ada kesenangan - danesz

toybesh! said...

thanx dearest sis danesz..reaaly appreciate ur shoulder to cry on..sob..sob..;(

Unknown said...

toyy dear, lama xstop over
huhu

me kat rumah n sgt busy
silelah bergenbira ok...
sok nk blik ganu smula, abah teman drive to KT...aduh2, sya seorg da'ei yg masi xcekap berkuda...asik susahkn abah je..sob3

toybesh! said...

saffa..seboknye die..=P
hehe..at least awk boleh berkude tp tak cekap sy lagilahh..nk berkude pun tak reti!

chaiyok2 saffa..mari kte ke hadapan =)!